torsdag 4. juni 2009

Slik er dagene...



Travle dager, og krevende eksamener.

8 kommentarer:

  1. LYKKE MASSE TIL MED SISTE INNSPURT!

    Snart sommer :-)

    SvarSlett
  2. LYKKE TIL! Snart er det sommer og sol! :)

    SvarSlett
  3. Lykke, lykke til... Snart er sommeren og ferien her:)

    Klem. Cec

    SvarSlett
  4. Hihi.. hadde faktisk tenkt dekor på ostekaken - men jeg tror det holder med muffinsene - jeg får se- kanskje jeg kan lage en SVÆR uro av hele greien.. hihi :-)

    Ha en superfin helg! Klem

    SvarSlett
  5. Hei frøken!: )

    Her var det lenge siden jeg har vært, mange fine innlegg siden sist..

    Huff, vet hvordan du har det med eksamenslesing og stress.. jeg hadde min avsluttende eksamen på sosionomstudie idag, og det var utrolig deilig må jeg si.. Snart er det din tur, med andre ord: snart ferie!!=)

    Et sånt mini-muffinsbrett skulle jeg også hatt, gi meg et lite pip hvis du finner ut hvor de selger det: )

    Ønsker deg en finfin helg, husk å ta deg noen pauser fra all lesingen..

    Klem Frk T

    SvarSlett
  6. Masse lykke til, håper du gjør det superbra! Klem B:-)

    SvarSlett