tirsdag 16. juni 2009

Shopping og solkremtips

Jeg er veldig sjeldent syk, men nå av alle årstider har jeg klart å bli forkjøla.. jaja! Var på en liten shoppingrunde i går, og det var godt :) Kjøpte et rosa luktelys fra Home & Cottage som står på brettet jeg kjøpte fra Bloomingville sammen med noen såper (på badet). Jeg fikk også kjøpt med en del blomster til å ha ute og et plastteppe til å ha ute på terrassen, alt fra Plantasjen. Nå venter jeg bare på at gradestokken skal hoppe fra 13 til 23 grader, men er usikker på om det er håp denne sommeren. Jeg frykter at det bli gjentagelse av sommeren som var i forfjor, overskyet og 15 grader i snitt.


Med et lite håp om en fin sommer så drømmer jeg og gleder meg veldig til vi skal til Kreta. Her ser dere bilder fra Santorini, der var vi i fjor. Ja, det er faktisk svart sand! Et bilde fra morgenen på stranden, vi liker å komme oss ut tidelig når vi er på ferie. Jeg gleder meg veldig til solen, varmen, sjøen og ikke minst maten og atmosfæren. Jeg er veldig glad i Kreta, selv om jeg ikke er like glad i alle byene (noen blir litt for turistifiserte for meg).



Når det kommer til solkrem, leste jeg noen tester i dag. Grønn hverdag har blant annet gjennomført en svært omfattende test, en test av 72 solkremer. Jeg er opptatt av gode produkter som ikke er allergifremkallende, ettersom jeg desverre har allergi. Testen finner dere HER, og jeg anbefaler alle å lese den, spesielt dere som har barn.

Bilder fra shoppingen kommer i morgen :)

5 kommentarer:

  1. Jeg har akkurat lest testen på Grønn Hverdag, og så til min overraskelse at den kremen som lå i teten i fjord, og som damen på apoteket anbefalte til mine små i år: Vicky 30, lå i bånn i år. Ja ja..jeg får vel endre merke når vi reiser på ferie i sommer da..Hørtes deilig ut med Kreta-tur, -vi var der for tre år siden. I år derimot setter vi kursen mot Mallorca. Blir nok deilig det også.:)

    SvarSlett
  2. Hvilke plasser på Kreta er dine favoritter...? Hørtes herlig ut med sydentur ass, jeg sitter me ullsokker og tykk genser og holder på å fryse ihjel! :P

    SvarSlett
  3. Heihei! Ja, hvor blir det av sommeren ? Det er jo varme i solen, og det er skyfritt - men kald kald vind fra nord! FYSJ, vi vil ha sommer !!!

    Tusen tusen takk for superfin hilsen ang navnefesten! Utrolig glad over responsen den fikk :-)

    Takk for link om solkrem - den MÅ jeg sjekke ut med en gang! Alt for våre små håpefulle vet du ;-D

    Stor klem fra Ida

    SvarSlett
  4. Gleder meg til bilder fra shopping!

    Kreta er herlig, syns en kan finne 'sitt eget' der. Husker en gang vi var på øyhopping PÅ Kreta - reiste fra sted til sted. Stranden Vai er verd en omvei:)

    SvarSlett
  5. ooh..gleder meg til å se hva du har shoppet :) Jeg elsker å snike i andres liv..hihi ;)

    SvarSlett