tirsdag 24. november 2009

Slik lager du en stilig julekrans!

Jeg kunne tenke meg å ha en julekrans, men hos oss føler jeg ikke at det passer med en tradisjonell. Jeg husket at jeg hadde sett julekranser laget av julekuler, og prøvte å søke på nettet for en bruksanvisning. Jeg kom over The White Bench, som viser flott hvordan man skal lage en slik krans. Så får vi se om jeg får tid til å lage en før jul. Er du interessert? Trykk på linken og kos deg! (:



(The picture is borrowed from the blog The White Bench)

4 kommentarer:

  1. Det var en flott krans! Takk for tipset :o)

    SvarSlett
  2. Du kommer alltid med gullegode tips!
    Takk og ha en fin kveld!

    Tonje♥

    SvarSlett
  3. Skikkelig julete krans - og en kjempegod unnskyldning til å investere i nye julekuler ;)
    Takk for inspirasjonen - ønsker deg en fin dag :)

    SvarSlett
  4. Jeg liker også Rie sitt tre godt. Skal bli spennende og se hva jeg ender opp med når juletre handelen nærmer seg.

    Skjønn krans! Ville laget en av billige julekuler sånn at det er mulig å bomme litt.

    SvarSlett