onsdag 24. februar 2010

Vår på bloggen

 

  

  

 Etter 1,5 time med måking, er det deilig med en kopp kakao og nyte vårbilder på nettet. Det øverste bildet er fra Tilbords, og de glassene på bilde kunne jeg gjerne tenkt meg! Under har jeg laget en collage med bilder fra Kremmerhuset, som stadig kommer med fine ting. Det siste interiørbildet er en collage med bilder fra Urban Outfitters, og smykke/klokken holdt jeg på å kjøpe i London.. angrer og skal helt klart kjøpe den om jeg får en ny anledning! Til slutt avslutter jeg med et snøbilde, med denne nedsnødde bilen jeg gikk forbi i dag. Ikke bare bare med denne snøen! :)

 

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder som minner om våren..

    Jeg liker derimot ikke snøbildet som får meg til å fryse :) hehe..

    jeg drømmer om våren...

    SvarSlett
  2. Hei. her på nordvestlandet har vi ikke måtta frem med snøskufla på leeenge - er vi ikke heldige? i dag kom det derimot et lite dryss som forbedra det harde akeføret, så her var alle fire i familien ute i akebakken etter middag! :) herlig.
    så fine bilder du har satt sammen. lekre ting. som ga meg ordentlig god vårstemning. :) Vi blogges!

    SvarSlett
  3. Når jeg ser disse bildene gleder jeg meg bare enda mer til våren!! :)

    SvarSlett
  4. Åh, som jeg lengter etter våren! Da det startet å lave ned med snø igjen i morgen, ble jeg nesten litt mismodig. Derfor var det en stor oppmuntring å se de vakre vårbildene dine, lys rosa tullipaner er jo bare superlekre. Ha en fin kveld, hilsen fra Kastanjedamen

    SvarSlett