torsdag 30. april 2009

Få mannen med på IKEA tips!

______________________________________________

Kom over denne artikkelen på Klikk.no, og har jo flere ganger lest om historier fra IKEA-handleturer. Derfor tenkte jeg at jeg kunne dele disse tipsene videre :)
_______________________________________________

1. Kvelden før: Lag en grundig handleliste basert på Ikeas nettsider.

2. Frist med Ikea-restauranten.

3. Kjøp en kake til ham i restauranten.

4. Kompromiss.

5. La han bestemme.

6. Snakk om hvor lure dere er som handler alt på én gang.

7. Gi ham en pause.

8. SMIL!


For en utfyllende versjon av tipsene se her!
________________________________________________

Blir nok rolig fra denne kanten en stund. 3 eksamener unnagjort, og 3 som gjenstår. Har planer om å dra en tur til Home & Cottage, så vi får se om det kan bli gjort om ikke så alt for lenge! Jeg skal holde dere oppdatert! :)



Ønsker dere alle en flott helg!

4 kommentarer:

  1. Hehe...morro at du skrev om akkurat dette! Mitt forige innlegg var akkurat om IKEA turen...legger tipsene på minnet til neste tur;)

    Første gang innom bloggen din, koselig!

    Ha en fin kveld

    Anita

    SvarSlett
  2. Haha ja du det var bra knep det där, ska ta till dem nästa gång det blir dax för ett besök dit :)

    Vilken underbar intriörbild du bjuder på, det såg så skönt harmoniskt ut!

    Ha det fint i helgen tjejen!

    SvarSlett
  3. Hei! Supre Ikea-tips, men jeg foretrekker å dra alene eller med en venninne! hehe! Eksamenstid for deg og? Jegleser så jeg er svett om dagen, ikke moro i dette fine været! Moro at du tok utfordringen, gleder meg til å se hva du kommer opp med!Nyt fridagen! Klem AK

    SvarSlett