fredag 8. august 2008

Shopping - Søstrene Grene!

Da er vi hjemme fra Oslo og Sandefjordstur. Før vi begynte på den uendelige kjøreturen hjem (vi var der for å hente bil) så var vi innom Herkules i Skien hvor jeg hadde fått med meg at Søstrene Grene har butikk. Elsker denne butikken, har vært der i København før. Fikk med en del hjem, for en billig penge:

Søt glassflaske, sugerør, aprikoser, bursdagslys, servietter, 4 søte brikker, oppvaskkost, maling, pensler og de fantastiske sjokoladebitene på pinne som blir til så deilig kakao når en setter den i et glass med varm melk!



I Oslo fikk jeg kjøpt meg disse søte skoene som jeg er meget fornøyd med!

7 kommentarer:

  1. Hei!
    Koselig med en liten ferie da,,,oppi all opppussinga du driver med.
    Er imponert over alt du har jobbet med i sommervarmen,,,,
    Et styr mens det står på...men gud så deilig og bli ferdig,,,
    Lykke til
    Klem Anne
    Ps ,,,har vært en tur på Søstrene Greene jeg også,,,i Ålborg,,,går aldri tomhendt ut derfra.

    SvarSlett
  2. Jeg elsker Søstrene Grene, og skoene var supersøte!! God helg fra Borghild:-)

    SvarSlett
  3. Har vært på søstrene Grene i København, og er helt hektet. Visste ikke at de har i Norge, så kult!
    Kos deg masse i helgen
    Hls Siv

    SvarSlett
  4. Det er hakket før jeg anbefaler "En shopoholiker..."-bøkene fra feel good-tralla, men jeg skal nøye meg med å reservere en søt brikke til neste søndag. Hls(n)

    Hjrtn

    SvarSlett
  5. Søstrene grene er genialt alltid moro å handle der. Kommer alltid ut med ett eller annet. Jeg likte VELDIG godt de skoene du har kjøpt deg;0) God klem!

    SvarSlett
  6. Helt enig at det er nydelige stoffer :) Du kan kjøpe de her:
    http://www.forr.se/tyg/marimekko/

    Ha en super helg du også!

    SvarSlett
  7. Nydelige sko forresten, og SG <3

    SvarSlett