torsdag 15. oktober 2009

London calling!



Lenge siden sist! Her hos oss har det vært veldig travelt, men kjekt :)

Det er mye arbeid med studiet dette siste året, og ellers er det litt forskjellig som skjer. I helgen deltok jeg på en messe, og fikk for første gang vist frem noen av bildene mine. Det var veldig spennende, og jeg var veldig nervøs. Men jeg er kjempefornøyd ettersom jeg fikk solgt 5 av 8 bilder! :D ...og det kom godt med, for på søndag dro vi en tur til fantastiske London!



Vi har shoppet og kost oss masse. Skal få lagt inn noen innlegg fra de seneste kjøp, blant annet noen Himla-puter jeg har sett på i en evighet (som endelig fikk bli med hjem!) og litt annet knask. :)

Takker for utfordringer og awarder, jeg synes det er veldig koselig, og skal prøve å sette av litt tid til dem snart!




(Bildene er fra Missoni Homes nye serie Golden Age)

5 kommentarer:

  1. Å gåsj..for noen vakre bilder.
    jeg ble helt forelsket i de "puffene"...kjempefine.
    Klem fra DropsWii

    SvarSlett
  2. Jepp, jula here we come...
    Har akkurat bestilt meg tur til København i desember...åååå gleder meg som en unge...natti natt.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så spennende at du fikk solgt så mange bilder. Hva slags motiver maler du? Eller maler du forresten? :)
    London høres utrolig gøy ut, skulle ønske jeg også kunne ta meg en tur dit. Men tiden strekker bare ikke til. Ønsker deg en fin fredag!

    SvarSlett
  4. du får legge ut bilder av det du maler. hadde vært gøy å se:)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder! Puffene var fantastiske!

    SvarSlett