torsdag 19. mars 2009

Våren er kommet!

Endelig er solen her! I dag gikk jeg i joggesko uten å fryse tærne av meg, og det var nydelig! Har vært lite oppussing, shopping og blogging i det siste. Travel tid i studiet fører til lite energi og overskudd til andre ting.. Men om ikke lenge er det påske og jeg gleder meg veldig!

Jeg har lenge vært på jakt etter glasspotter til orkideene mine, men har ikke funnet noen jeg liker. Liker veldig godt disse fra House Doctor, noen som vet hvor man kan få tak i disse eller noen som ligner?


(Bildene er lånt fra House Doctor Everyday2009)



1 kommentar:

  1. Heihei! fikk du besøkt Home & Cottage i går? Jeg tror nemlig jeg har sett de krusene du søker etter der.. iallefall noen som lignet - de var ikke dyre heller :-)

    Håper du har hatt en kjempefin helg, herlige bilder :)

    klemmer

    SvarSlett