søndag 28. september 2008

NYTT KJØKKEN & AWARD

Planen er at før eller senere så skal vi ha nytt kjøkken. Men som student uten jobb så må det nok vente litt, men det skader jo ikke å se hva som er på markedet da :) Vi ser etter noe stilrent og enkelt.





Det er også på tide å gi ut den nye awarden! Med eksamen og utallige forprøver blir det lite tid til blogging(derfor har jeg vært litt treg i det siste). De heldige er:

De gode minner - i en ny tid

Tines kreative hjørne

Veronicas hus


BO design & foto

3 kommentarer:

  1. Åh tusen takk for awarden, kjmpekoselig!
    Jeg gir deg den rett i retur:)
    Husker ikke om jeg har lagt inn kommentar til deg tidligere?, men jeg er innom deg rett som det er og liker bloggen din kjempegodt. Det finemed den synes jeg er at den tar for seg litt forskjellig. keep ut the good work!
    Takk igjen for awarden.
    klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk awarden.Veldig koselig. Mye kjekt her på bloggen din. god ny uke.

    SvarSlett
  3. Tusen, tusen takk!!
    Slikt varmer.
    Og jeg setter sååååååå pris på å bli satt pris på!
    ;-)

    SvarSlett